‫الرئيسية‬ آخر الأخبار السولية يرد على المتهكمين على ابنته .. ولاعبي الأهلي يدعمونه

السولية يرد على المتهكمين على ابنته .. ولاعبي الأهلي يدعمونه

أعلن نجم وسط الأهلي عمرو السولية، مقاضاة أصحاب التعليقات المسيئة، التي سخر فيها عدد من متابعيه على ملابس ابنته صاحبة الثلاثة أعوام.

وقال السولية، في تدوينة له على «إنستجرام»: «ليلى بنتي عندها ٣ سنين ونص (لسه قالعة البامبرز من كام شهر) الكلام ده بيتقال على طفلة!! إيه اللي يخلى (بني آدم) خنزير ممكن يبص على لبس طفلة ويركز غير أنه فعلاً خنزير؟! إيه المرض ده!».

وأستكمل «السولية»: «دول اللي لما بيكبروا بيكونوا خطر على المجتمع واللي بنخاف على بناتنا وأهلنا ينزلوا الشارع عشان ميتعرضوش لأذاهم، أتمنى الشيوخ اللي بيبرروا هذه الظاهرة ولبس البنت يكونوا مبسوطين دلوقتى وهما شايفين اللي بيحصل».

وتابع: «قررت أتقدم ببلاغات لأصحاب الكومنتات دى عشان اللي زى دول مينفعش يكبروا وسطنا قررت أحمي بناتي اللي لسه مشافوش الدنيا وللأسف خايف عليهم يشوفوا كمية القرف والاشمئزاز ده».

الأمر بدأ عندما قام عمرو السولية بمشاركة صورة له ولابنته معلقًا عليها :«كل شيء بالنسبالي». إلا أن بعض المتابعين هاجموه زاعمين أن ملابس ابنته «غير محترمة» .

على جانب آخر، دعم لاعبو النادي الأهلي زميلهم عمرو السولية بعد التعليقات المسيئة والإساءة التي تعرضت له ابنته ليلى بعدما نشر صورة جمعته مع ابنته عبر «إنستجرام».

ونشر كل من رمضان صبحي ومحمود كهربا وأليو يانج وحمدي فتحي ولاعب الأهلي المعار للجونة أحمد ياسر ريان، بنشر صورة السولية مع ابنته عبر حساباتهم على إنستجرام موجهين رسائل دعم لزميلهم.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

‫شاهد أيضًا‬

بستايل ميا خليفة .. هنا الزاهد تروج لهاتف صيني !

الفنانة المصرية، هنا الزاهد، قامت بالترويج لإحدى الشركات المصنعة لأجهزة الهاتف المحمول في …